پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه جشن تصویر

چهاردهمین جشن تصویر سال و جشنواره عصر امروز یکشنبه یکم اسفندماه 1395 آغاز شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از دبیرخانه تصویر سال، همه دیوارها و فضاهای نمایشگاهی و راه‌روهای خانه هنرمندان ایران در اولین روز از آخرین ماه سال 1395 را تصویر رخدادهای مهم سال بر اتفاق پوشانده است.

امسال همچون همه دوره‌های گذشته گالری ممیز به پوستر و کاریکاتور هنرمندان مدعو و آزاد و جوانان زیر 25 سال کاریکاتورهای مطبوعاتی منتخب یک سال گذشته اختصاص دارد.

در گالری بهار و پاییز عکس‌های بخش نگاهی دیگر و گالری زمستان عکس‌های هنروهنرمندان و در گالری تابستان عکس‌های مستند اجتماعی به دیوار رفته است. گالری میرمیران هم به نمایش عکس‌های ورزشی اختاص داده شده است.

در گالری نامی هم عکس‌های موبایلی و مالتی‌مدیای ایران ما آماده تماشاست.

اما راه‌روهای شرقی و غربی طبقه اول دربرگیرنده عکس‌های آتش‌سوزی پلاسکو است و راه‌روهای طبقه دوم در بخش منتهی به تالار شهناز و ورودی گالری تابستان عکس‌های خبری و در طرف مقابل بخش ویژه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ارایه شده است.

افتتاحیه دوم تصویرسال جمعه ششم اسفندماه در باغ موزه ایرانی با عکس‌های بخش ویژه «پدربزرگ و مادربزرگ ایرانی» خواهد بود.

نمایش آثار مربوط به بخش مرد بزرگ سینمای ایران و جهان – زنده‌یاد عباس کیارستمی- اردیبهشت ماه 1396 همزمان با برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر در پردیس چهارسو است.

در مراسمی که هم‌اکنون در تالار شهناز و ناصری خانه هنرمندان در حال برگزاری است، پوستر بخش اصلی جشنواره و بخش بزرگداشت عباس کیارستمی که اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، رونمایی شد. پوستر بخش اصلی با عکسی از کیارستمی همراه است و پوستر بخش ویژه بزرگداشت را را با عکس مینا زیوری، حمیدرضا بیدقی طراحی کرده است.

ح ی / ح ی

این مطلب را به اشتراک بگذارید